قيمت سايبان برقي

سايبان ايرانيان تخصصي ترين شركت توليد سايبان در ايران

قيمت سايبان برقي

۵ بازديد

سايبان برقي مزاياي بسياري دارد اما اولين موردي كه بايد در نظر بگيريد قيمت سايبان برقي است، براي بسياري از افراد سايبان برقي بسيار لوكس است اما با اين حال براي خريد آن ترس دارند زيرا به نظر مي رسد كه زياد به صرفه نباشد . ما در اين جا فاكتور هاي مهم و تاثيرگذار در قيمت سايبان برقي را آورده ايم، تا با مطالعه آن بتوانيد از قيمت سايبان برقي خود بكاهيد.

عوامل موثر بر قيمت سايبان برقي

  1. اندازه

بارز ترين عامل در قيمت سايبان برقي اندازه آن است ، هر مقداري كه سايبان بزرگ تر باشد مواد به كار برده شده در سايبان بيشتر است در نتيجه قيمت سايبان برقي هم بيشتر مي شود اما در صورتي كه از مواد با كيفيت و با دوام استفاده شود در غير اين صورت تفاوت قيمت زيادي در اندازه هاي آن مشاهده نخواهيد كرد.

  1. گزينه هاي پارچه

براي برخي از افراد ، پارچه از اهميت كمي برخوردار است. براي ديگران ، جذابيت قيمت سايبان برقي را ايجاد مي كند يا مي شكند. لمينت هاي سنتي ، با ظاهر و احساس وينيل ، بسيار با دوام هستند. اكريليك هاي بافته شده اگرچه به همان اندازه محكم و ماندگار هستند ، علاوه بر محافظتي كه ايجاد مي كنند ، كمي سبك بيشتري را نيز به نمايش مي گذارند. شما مي توانيد روي پرداخت مبلغ متوسطي بيشتر براي اكريليك حساب كنيد.

  1. موتوري سايبان برقي

سايبان برقي از موتور ساخته شده است تا عملكرد باز و بسته شدن را به طور خودكار و بدون استفاده از لنگ انجام دهد. اما موتور ها انواع مختلفي را دارند به علاوه در كارخونه هاي متفاوتي هم ساخته مي شوند. اين مسئله كه سايبان از كدام برند موتور ساخته شده باشد باعث افزايش يا كاهش قيمت سايبان برقي مي شود .

  1. ويژگي ها و لوازم جانبي

سرانجام ، تصميم گيري درباره اينكه آيا مي خواهيد برخي از ويژگي ها و لوازم جانبي را اضافه كنيد ، در هزينه سايبان شما تأثير مي گذارد. از جمله اين ويژگي ها مي توان به سنسورهاي باد خودكار براي بستن سايبان در صورت فراموش كردن ، هودهاي محافظ براي ساده سازي نماي جمع شده از سايبان و محافظت بيشتر از آن در خارج از فصل و نورپردازي براي افزايش استفاده در شب اشاره كرد. قيمت لوازم جانبي قطعاً متفاوت است ، اما معمولاً جز عوامل كوچك تاثير گذار بر قيمت سايبان برقي هستند.

قيمت سايبان برقي

  1. محدوده قيمت سايبان برقي

اكنون كه با دامنه برخي عوامل مرتبط با قيمت سايبان برقي آشنا شديد ، به طور كل مي توان گفت كه سايبان هاي كوچك و نيمه كاست بدون لوازم جانبي به راحتي مي توانند نصب قيمت سايبان برقي كاست كامل را دارند. هم براي فضاهاي كوچك و هم براي بودجه هاي كم ، راهي خوب براي بهره مندي از داشتن يك فضاي خوب است. در طرف ديگر ، سايبان برقي بزرگ ، كه با پارچه درجه يك ، نور ، سنسور باد يا ساير ويژگي ها تزئين شده استفاده شده باشد ، قيمت بيشتري دارد.

نكاتي كه بايد در خريد سايبان برقي در نظر بگيريد.

  1. كيفيت

به كيفيت سايه بان مورد نظر خود فكر كنيد. البته ، سايبان با كيفيت بهتر ، معمولاً گرانتر است. بسته به محل زندگي خود ، ممكن است به سايه بان با كيفيت بالاتر نياز داشته باشيد. به عنوان مثال ، اگر در منطقه اي زندگي مي كنيد كه باد زيادي دارد ، ممكن است لازم باشد كه سايبان خود را قوي تر از آن كنيد كه در جايي با باد كم زندگي مي كنيد. سايبان با كيفيت بالا از مواد با كيفيت بهتر ، پارچه و قاب فلزي ساخته شده است. موثرترين قاب بندي فلزي معمولاً از آلومينيوم ساخته مي شود زيرا سبك ، محكم و زنگ زده نيست. پارچه هاي با كيفيت خوب ويژگي هاي زير را دارند:

  • ضدآب هستند
  • آسان تميز ميشوند.
  • محافظ در برابر اشعه UV
  • تحت تأثير خورشيد قرار نمي گيرد
  • آن ها كمرنگ نمي شوند
  1. قيمت

يكي ديگر از مواردي كه بايد در هنگام انتخاب سايبان خود توجه كنيد ، قيمت سايبان برقي است. به طور كلي ، هرچه گران تر ، سايبان با كيفيت بهتر است. به ياد داشته باشيد كه در حالي كه ممكن است در زمان خريد سايبان برقي هزينه كمتري پرداخت كنيد اما با زمان محدودي از استفاده سايبان بايد هزينه بيشتري براي تعميرات و تعويض ها را نيز انجام دهيد.

  1. تاثير بصري

ظاهر سايبان برقي شما نيز مهم است. اطمينان حاصل كنيد كه سايباني را انتخاب كرده ايد كه هر ظاهر آن را دوست داشته باشيد و متناسب با سبك خانه شما باشد. به طور كلي يك سه نوع سبك سايبان برقي وجود دارد هر سبك با شرايط متفاوت مزاياي خاص خود را براي خانه هاي مختلف دارد. به ياد داشته باشيد كه هر روز بايد به آن نگاه كنيد ، بنابراين ظاهر سايبان برقي خود را با دقت انتخاب كنيد.

 

  1.  

قيمت سايبان برقي

براي ديدن ادامه مطالب روي لينك زير كليك كنيد:

https://www.sayehbaniranian.com/blog/electric-canopy-price-2

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.