سايبان مغازه كالسكه اي

سايبان ايرانيان تخصصي ترين شركت توليد سايبان در ايران

سايبان مغازه كالسكه اي

۵ بازديد

سايبان مغازه كالسكه اي كه هنوز هم مورد علاقه خيلي از افراد است در بسياري از مغازه ها ديده مي شود ، سايبان مغازه كالسكه اي يك راه حل ساده با هزينه كم براي محافظت در برابر آفتاب و باران ارائه مي دهند ،سايبان مغازه كالسكه اي از طيف وسيعي از مدل ها ساخته شده است، هدف اين سايبان اين است كه به شما كمك كند فضاي بيروني را ايجاد كنيد كه بازتاب كاملي از تجارت شما باشد.

سايبان هاي ضد آب همه كاره در رنگ ها ، پارچه ها و طرح هاي مختلف متناسب با كافه ها ، رستوران ها ، فروشگاه ها و انواع مغازه ها موجود هستند. آنها از محو شدن محصولي كه در پنجره ها نمايش داده مي شود محافظت مي كنند و از دماي متوسط داخلي ​​اطمينان مي دهند.

به عبارت ديگر ، آن ها فروشگاه و مغازه شما را به مكاني جذاب و دلپذير براي گذراندن مدتي در داخل تبديل مي كنند. علاوه بر اين ، مي تواند فضاي مناسبي براي تبليغات برند شما باشد. شما مي توانيد آرم ، عناصر گرافيكي ، شماره تلفن و غيره را روي پارچه قرار دهيد .

مزاياي سايبان مغازه كالسكه اي

  1. همه كاره ، قوي و كاربردي

تمام سايبان مغازه كالسكه اي داراي يك قاب آلومينيومي آجدار و پوشش هاي قوي در پارچه اكريليك قوي يا PVC تقويت شده هستند. اين سايبان كلاسيك در خيابان هاي بزرگ ديده مي شوند ، كه مي توانند ثابت باشد يا جمع شود ، يك راه حل همه كاره و مقرون به صرفه براي هر مشاغل است و مي تواند در بيشتر جبهه هاي مغازه ها نصب شود.

  1. پارچه سايبان

پوشش اين سايبان از نوع بوم اكريليك ، از جمله براق ، كشيده ، حالت مرطوب يا PVC تقويت شده در دسترس هستند. آن ها در صدها رنگ و نقش ساده وجود دارند و شما مي توانيد از مارك و خدمات چاپ ما استفاده كنيد تا سايبان كالسكه اي خود را كاملاً مارك بزنيد.

ويژگي پارچه هايي كه بايد در سايبان خود استفاده كنيد به اين شرح است : پارچه اي ضد آب و تميز پذيري آسان با پوشش پرماكلين كه از ساختار برگ لوتوس الهام گرفته شده است. صفحه پوشش اختياري از پارچه در برابر باران محافظت مي كند ، و در هنگام بالا كشيدن پرده از جمع شدن آب در پارچه جلوگيري مي كند. در پارچه هاي مختلف از بوم سنتي و اكريليك گرفته تا منسوجات با روكش PVC به منظور ايجاد حداكثر محافظت در برابر آفتاب و باران پوشاند.

 

 

سايبان مغازه كالسكه اي

 

  1. استفاده از آرم تبليغاتي

ميتوان در اين سايبان نام شركت خود را اضافه كنيد ، يك محصول خاص را تبليغ كنيد يا به سادگي آدرس وب سايت و شماره تلفن خود را در هر سايبان يا پرده برجسته كنيد. با استفاده از اين نوع سايبان ها با برجسته شدن نام و نشان خود ، در جذب مشتري به مغازه خود مشكلي نخواهيد داشت.

خريد سايبان مغازه كالسكه اي

سايبان مغازه كالسكه اي يك گزينه سايبان ارزان است كه به طور مكرر در مغازه هاي زيادي ديده مي شود، همچنين ما يكي از بهترين ارائه دهندگان سايبان در ايران هستيم زيرا به ظاهر و همچنين عملكرد آن فكر مي كنيم. در سايبان سايه ، مي دانيم كه هيچ چيزي بدون در نظر گرفتن كيفيت براي هميشه دوام ندارد. بنابراين ، ما خدمات نوسازي را نيز ارائه مي دهيم. ما قادر به بازيابي سايبان شما هستيم و به آن زندگي دوم مي بخشيم.

با خدمات پس از نصب ما ، مطمئن باشيد كه فروشگاه يا مغازه شما هميشه در ميان جمعيت برجسته خواهد بود. چه بخواهيد فضاي بيروني خود را به حداكثر برسانيد و چه فقط يك سايبان مغازه فانتزي براي خود بسازيد ، ما اينجا هستيم تا راه حل ايده آل شما را پيدا كنيم.

 

طراحي سايبان مغازه كالسكه اي

سايبان مغازه كالسكه اي از پروفيل آلومينيوم ساخته شده است كه در آن يك درج نايلوني قرار داده مي شود و پوشش به طرز ماهرانه اي روي اين چارچوب منگنه مي شود تا شكل متمايز ربع را به آن بدهد. در واقع شكل اين سايبان مغازه به هيچ وجه محدود به ربع سنتي نيست و مثلث ، جعبه ، نيم دايره و هر نوع شكل ديگر امكان پذير است. تزئينات گرافيكي را مي توان با دست ، با فيلم هاي حساس به فشار و يا حتي در ورق طلاي 24 عيار بسته به بستر استفاده شده و اثر مورد نظر اعمال كرد.

سايبان مغازه كالسكه اي

سفارشي سازي سايبان مغازه كالسكه اي

سايبان مغازه كالسكه اي را مي توان براي به حداكثر رساندن مارك تجاري خود سفارشي كرد. سايبان هاي كالسكه اي سفارشي مي توانند ثابت يا جمع شوند. آنچه اغلب مردم در مورد آن ها بيشتر دوست دارند اين واقعيت است كه از نظر اندازه و وزن در بيشتر جبهه هاي فروشگاه استاندارد متناسب هستند. آنها مي توانند روي جعبه هاي كركره اي نصب شوند و براي نيازهاي فضاي بيروني شما مناسب هستند.

همچنين ، قاب آلومينيومي آنودايز شده بدون زنگ ، تضمين مي كند كه سايبان شما براي سال ها كاملاً روي پنجره مغازه شما سايه خواهد انداخت.

  • كارهاي فلزي را مي توان با هر رنگ RAL مطابقت داد.
  • بالانس و مقادير نهايي در بسياري از سبك ها موجود است.
  • مارك مخصوص خود و چاپ الگو در هر مرجع

انواع سايبان مغازه كالسكه اي

سايبان مغازه كالسكه اي در مدل هاي ثابت و تاشو ، با زاويه ي منحني براي پنجره ها ، ويترين فروشگاه ها و موارد ديگر موجود است. و مدل هاي جمع شونده با سيم كشي ، ميل لنگ يا موتور الكتريكي در دسترس هستند. از ميان طيف وسيعي از سبك هاي سنتي يا مدرن يكي را انتخاب كنيد تا جلوي مغازه شما را رونق ببخشد.

براي ديدن ادامه مطالب روي لينك زير كليك كنيد.

https://www.sayehbaniranian.com/blog/stroller-shop-canopy-3

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.